jenbnaarZAF.reismee.nl

Van Knysna naar Oudtshoorn

Woensdag: Vroeg uit de veren na weer een geweldig ontbijt op stap van Knysna naar Oudtshoorn. Onderweg een prachtige omgeving met uitkijkpunten naar de zuidkust en een op de Drôme in Frankrijk lijkende streek. Via George in Oudtshoorn aangekomen hebben we een bezoek gebracht aan een basisschool met zwarte achterstandskinderen. De kinderen vonden het geweldig. Helaas had een van onze reisgenoten hier flinke problemen mee hetgeen een vervelende situatie opleverde. Veel van ons, wij ook, hebben de school een extra bedrag gegeven, waarvoor extra leerkrachten en leermiddelen kunnen worden betaald.

Vervolgens naar een struisvogelbedrijf gereden. Het gehele proces werd uitgeld.

Voor mijn normale schoonmaakwerkzaamheden op maandag wel ik twee plumeaus van echte struisvogellveren gekregen. Marleen je mag er best af en toe een lenen.

Vervolgens naar onze nieuwe Lodge de Buffeldrift Game Lodge gereden en daar zestien personen afgezet. Vervolgens met ons achten naar conga grotten gegaan. Prachtig was het daar. Veel foto's gemaakt.

Vervolgens naar onze prachtige tent op voornoemde Lodge. De tent is voorzien van een airco, groot tweepersoonsbed, een bad en een buitendouche.

Om vijf uur naar het terras voor bier en witte wijn. Het is nu te na zes uur en rondt dit verslag af. Om zeven uur dineren we.

Morgen naar Kaapstad.

Annelies

wat een poepies die kindjes ....... Daphne was er ook dol op en heeft erg genoten van haar stage in Afrika toen
en het ziet er weer perfect uit de omgeving . Een reis om nooit te vergeten .......